Bu yaz geçen yaz olduğu gibi pastel renkler gibi çok renkli vitrinler olacak ;) Bu kıyafetler kadar aksesusarlara da yansıyacak hiç kuşkusuz.
Şöyle bir güzelliğe sanırım kimse hayır diyemez,
Almayalım da evde yapıp daha ucuza mal edelim bir yana dursun, hani şimdi kalkıp ben bundan nasıl bulayım durumu da var O_o
İşte o nedenle lovemaegan harika bir fikri gelmiş.
Eskiden çokça kullanırdım, arayınca bulunuyor gerçi hani şu renkli spor ayakkabı bağcıkları , kalın bir zincire ihtiyacımız var sadece ;)
Dümdüz mantıkla, zincir halkaları arasından bir alt bir üst olmak üzere geçirerek ilerliyoruz.
Fazla kalan kısımları kesip, çakmakla eritip birbirine yapıştırıyoruz uc kısımları üçgen şeklinde..
Farklı ip bağcıkla diğer kısımdan aynı mantıkla ilerleyip iki zincir üst üste takılmış görüntüsü veriyoruz.
Ve taa ta ta taaaam, işlem tamam !
Sanırım 10 dakikanızı almaz, değil mi? ;)
Geriye kalan şu güzellik ise cabası ..
















