Nasıl bir aşk yaraaabbb dediğim bir haberi paylaşmadan edemedim!
Dünyanın en şişman kadını olmak için uğraşan kadının kocasının onu elleriyle beslemesi, benim burda kilo vermek için çırpınışım karşısında kelimelerinanlamsızlığa gittiği...
Neyse neyse cümle kuramıyorum şaşkınlıktan. Devam,
Adamcağız kadını elleriyle besliyor.
Evet!
Benim ki ise önümden alıyor bir lokma şeyi, revamı bu kardeşim.
Olacak iş mi?
Haksızlık değil mi bu ?
Kocası ise bu durum ile ilgili şunları söylüyor '' karıma deliler gibi aşığım, ilk gün ki neyse hala aynı şekilde seviyorum. Onun kalbi şu dünyada kimse de yok! ''
2 çocukları olan çiftin son çocuğunu doğum sırasında öğrenmişler :) Kadın kilolarından anlamamış hamile olduğunu, demek ki regl sorunu da görmedi, bir gün ağrı ve sancılar içinde hastahaneye acile kaldırılınca acil doğuma almışlar ve o zaman öğrenmişler .)
Bir kaç kilo fazlalığı için dizlerini döveeen eey hanım kardeşlerim, her şeyin nakli mevcut artık tıp ilerledi. Almak istediği 150 kilo daha varmış rekor için. gelin birleşelim üçer beşer kilolarımızı bu hanım teyzeye nakil edelim. hem sevap işleyelim hemde forma girelim.
Olmaz mı?
Ne güzel olurdu be O_o








