HER GÜNE BİR OJE ** YILIN SON OJESİ CHİNA GLAZE/ RING IN THE RED & GABRİNİ DİAMOND / D54 **
china glaze 12/30/2011 02:00:00 ÖS2012 için geri sayım başladıkça heyecan artıyor, yeni yıl temalı her şey bende barınsın istiyorum..
Bugünün ojesi içinde kırmızılar yeşiller barındıran bir manikür... Aslında ilham kaynağı benim elma fimolardan :))
Sonrasında !! aa yeşil ve kırmızı '' diyerek konsept kazandı :))
Gabrini Diamond seriden D53 ve China Glaze Rıng In The Red kafamda tasarladığım şey için kullanılabilecek en iyi iki renk idi..
Bir yandan bakınca yeşil diğer yandan bakınca kırmızı <3
Canım DERYACIM ( DBMS KOZMETİK ) bana bu güzel fimolardan bir sürü hediye göndermiş , bende elmayı görünce hemen dayanamadım, konduruverdim. Benimle hep dalga geçiyor, ne tutumlusun, az az kullanıyorsun şunları diye şimdi yine diline düşeceğiz :)))
Hem günün hemde yılın son ojesi mi ne :)))
Ben çok severek 2 gün boyunca kullandım, siz beğendiniz mii???
RENKLİ GÜNLER ^_^



































