Geçtiğimiz Cuma ortalığı ayağı kaldırdığım için bilmemeniz imkansız ki doğum günüm idi :))
Uzuuun süredir ilk kez sevdiceğim olmadan bir doğum günü geçirdim. Öyle yoğun eğitim gününe denk geldi üstelik, gece bitmeye yakın aradı beni. Çaktırmasa da insan keyifsiz oluyor haliyle!
Neyse ki bu durumu o gün çok hissetmedim, ard arda çalan kapılarda kargocular ellerinde paketle, gelen mesajlar, mailler, tweetler , telefonlar .... Pek te düşünmeye vaktim oldu desem yalan olur :)
Doğum günümde evimde pijamalarımla oturdum ürünler için etiket yaptım, dizi izledim falan. Bizimkilere pasta almayın dememe rağmen almışlardı, yediğim bir dilim hala içimde sanki :D
Sonra sizden gelen güzel şeyleri toplu halde gösterip teşekkür etmek boynumun borcu ( hala kargoda olan geç kalan doğum günü hediyeleri var biliyo musunuz :D )
Bu güzel şeyler dışında taaa uzaklardan, efor harcayarak, kafa patlatıp düşünülmüş, gördüğümde kimine çığlık kimine kahkaha attığım görsel hediyelerime ne demeli???
İşin özeti...
Şimdi şuracıkta düşsem kaldırmak için koşacak, daha yüzünü bile görmediğim ne çok sevenim varmış, öyle iyi görmüş oldum kiiii!
İşin özeti..
En yakın, burnunun dibinde senelerini geçirdiğim insanlara '' nanik!'' yaptınız ya, yürekten sevgiler size :)
İyi ki varsınız uleyyn :))
Bu arada şaka maka 25 e merdiveni dayadık ya hayırlı uğurlu olsun :))
Günaydınlar :)
Bugün size hafta sonu oje dolabımı toplarken karşıma çıkan ojelerle şekillendirdiğim manikürü paylaşmak istiyorum. Alt kat yurt dışından hediye gelen tr' de satışı olmayan aslında çooook geniş bir renk kartelası olan Brucci markaya ait!
Sedefli buz mavi.
Sedefli ojeleri çok sevmem ama elin gavurları öyle bir ton tuturmuş ki Bert' s Blue da, varla yok gibi.
Enfes!
Bi kere sedefli diğer ojelerde ki gibi çizgi izleri yok!
Tırnaklarımda 2 kat var, belki tek katta daha doğal durabilirdi ama ben belli olsun istedim. Niyetim bu ojeyi tek sürmekti lakin başta söylediğim gibi oje dolabını düzenlerken simli ojelerin hepsini bir araya toplayınca elimdeki fırça ile bu hale geldi :)
İşte böööööyyleeeeeeee :)
Nasıl buldunuz biziiii ! :)
NİMO STYLO YAZ MAXİ ETEKLER - ALFABE ETEK ** HER GÜNE BİR MAXİ **
alaçatı butik 5/15/2012 03:33:00 ÖS Biliyorsunuz ki dün itibariyle Alaçatı Butik için özel hazırladığımız 8 parçalık Maxi Eteklerimizi tek tek sunuyorum her gün :)
Bugün alfabetik, dar kesim, koton kumaştan, üzerinde alfabetik harflerin aplike edildiği, siyah, beyaz ve turuncu renklerde ki eteğim var :)
Çekim için yine tercihimiz Why Not Cafe 'ye kocaman teşekkürler!
Maxi etek yine sadece 1 adet ve tekrarlanmayacak bir model olduğu için '' Sadece Sana Özel '' :)
Bugün ki maxi eteği nasıl buldunuz ? :)
NİMO EVLİLİK TELAŞINDA ** ÇEYİZDE NELER VAR? '' KÜÇÜK EV ALETLERİ MUTFAK '' ***
blender 5/15/2012 01:45:00 ÖSGeçtiğimiz hafta minik minik yeni parça çeyize eklediğim şeyler olduğunu söylemiştim :)
Hemde ne zamandır sevdiceğimle hayalini kurduğumuz Kenwood kırmızı serime kavuştum :)
Tamamen döküm olan bu seri bulup bulabileceğiniz en iyi marka, en iyi servis ve uzun ömürlü küçük ev aletlerinden hanımlar...
Hem çok şıklar hem de kalite acısından rakibi yok denecek kadar iyi !
Peki ben bu seriden hangilerini aldım hemen başlıyorum anlatmaya zira sürekli bana '' hadii hadi '' diyenler evlenme arifesinde olan bir tayfa var .D
- Kenwood HB791 KMIX Metal El Blender
Bir mutfak robotu olarak düşünebiliriz onu çünkü hemen hemen tüm özellikler var :) Sadece daha küçük! Mutfak tezgahının üzerinde hayal edin bu güzelliği bi nolur :)
Bakın ürün ile ilgili onlar ne demişler,
Doğrama aparatı, meyve ve sebzelerinizi istediğiniz irilikte doğrayabilirken, çırpma aparatı ile de kek harcınızı karıştırabilir, el blenderi özelliği ile çorbalarınızı veya pürelerinizi hazırlayabilirsiniz.5 farklı hızda çalışma gücü, 3 çeşit dayanıklı paslanmaz çelik bıçağı ve bulaşık makinesinde yıkanan parçaları ile mutfaklarda kullanım kolaylığı sağlıyor.Kenwood KMIX Blenderı setiyle leziz yemekler, çorbalar, pastalar ve kekler hazırlayabilir, 5 ayrı hızda parçalama özelliği ile meyve, sebze ve kuru yemiş gibi malzemeleri rahatlıkla istenilen irilikte doğrayabilirsiniz.
Bu set aynı zamanda bir rende, bir dilimleyici hanımlar. Aynı zamanda tasarım ödülüne sahip.
Etten fındığa kadar birçok farklı malzemeyi doğrayabileceğiniz, köpüklü ve lezzetli içecekler hazırlayabileceğiniz bu blender setinde bir güvenlik sistemi de var.
Fiyatı, 320 Tl idi anneler günü özel %25 indirimini kaptık :))
- KENWOOD TTM021 EKMEK KIZARTMA MAKİNESİ
Diğer ekmek kızartmalardan ne farkı olabilir ki. Sadece döküm içeriği olması elbet. Yani çok aham şaham bir özelliği olmasa da seri görüntüsü bozulmasın diye aldığımı itiraf ediyorum :P
Sade ekmek yiyebilen bir insan hiç olmadım ben. Ekmeği oldum olası hiiç sevmem. olacaksa illa ki ya kızarmış ekmek olacak yada tost. hem kızarmış ekmek normal ekmeklere göre suyu alınmış, daha sağlıklı oluyor. Seride bir de tost makinası vardı. Elektrikli tost makinaların temizliği zor, yağ falan kullanılıyor iç hazneye kaçıyor, yıkama desen iyice yıkanmıyor. Bu nedenle tercihim ekmek kızartmadan yana oldu, hem daha uygun oldu :)
Fiyatı, 150 TL idi anneler günü özel %25 indirimi kaptık :)
- Kenwood SKM03 Su Isıtıcı,
Size bahsettiğim büyük alışveriş merkezinde çalışırken bu serinin daha kırmızıları yoktu. metalik seri vardı. Çok yeni idi, tasarımı farklı idi. hemen seriden en uygun olan su ısıtıcı olduğu için almıştım. Taa 2 sene önce. gelin görün ki şimdi bu seriyi alacakken diğerlerinin arasında ısıtıcım gri mi kalacak ? :(
Eyvah!
Tabii ki olmaz :)
Eski aldığım ısıtıcı gıcır gıcır idi anneme hediye ettim kendime seriyi bozmadım bunu da ekledim :) eski amerikan flimlerinde, dumanı tüter ya ocak üstünde hani.. Onları anımsatıyor bana :))
Fiyatı, 150 TL idi anneler günü özel %25 indirimi kaptık :)
- King P1110 Exotic Katı Meyve Sıkacağı ,
Kenwood seride ne yazık ki katı meyve sıkacağı yok :( Tonları birbirine en çok tutan ve en iyinin King marka olduğunu öğrendik ve onuda mutfak serinin için ekledik :)
Biraz komşu kızı oldu tabii ama ..
2 kademeli hızı var, 850 W, 1 LT meyve suyu sıkıyor posa haznesi ise 2 LT. bence bu miktarlar yeterli. daha üstü bir ürün almanıza gerek yok.
Fiyatı ise çok uygundu, 160 idi fakat bize yine %25 indirimle aldık :))
- Tefal Actifry tek kaşık yağ fritöz
Bizim sevdiceğimle yıllardır , daha ortada yüzük bile yokken görüp vurulduğumuz , hatta senelerce esprilerinin döndüğü bir üründü bu. Bunu almassan evlenmem senle derdi bana :)))
Kaç kez askerden aradı ''aldınız mı? '' diye :D
Deli çocuk, ne anlarsa işte .))
Evet sonunda aldık!
Çok çekincelerim vardı, seveni de çok sevmeyeni de..
Çok çekincelerim vardı, seveni de çok sevmeyeni de..
Kamuoyu araştırması yaptım hakikaten elim ayağım diyende oldu, kötü diyende.
Ama napalım adam başta bunu almassan seni almam dedi, elimiz mahkum alıcaz .))
Sadece kızartma değil yemek bilem yapıyormuş . Bide kalkıp çayı demlese ne iyi olurdu değil mi? :)))
Fiyatı 385 idi biz yine %25 anneler günü indirimi ile aldık :)
Eeee sanırım işin özeti babam sağ olsun yerine Annem sağ olsun, ha? :)
Bu anneler günü bize böyle yaradı. Güzel bir kara geçtik küçük ev aletleri mutfak kısmında :)
Şimdilik bu kadar ama bitmedi devamı gelecek :)
Sizin arınızda benim aldıklarımdan kullanan var mııı kızlar, lütfen yazın.
RENKLİ GÜNLER ^_^
Heeey salı günü, merhaba :)
Günaydın millet, nasılsınız bugün?
Hava pek dengesiz, bir sıcak bir soğuk dikkat ediyorsunuz değil mi kendinize ?
Daha önce 3 adet aldığım ve BURADA yazdığım Barielle ojelere yenileri ekledim! Çünkü acayip güzel bir kampanyaları var hanımlar.
İlk olarak ise Blackened Bleu ile başlamak istedim fena bir renk çünkü: Çok sevdim!
Ne renk bu deseniz bir çok kafadan bir çok ses çıkar, eminim.
Uzun süre gothıc bir tip olarak şunu çok iyi biliyorum, siyah oje seven çok insan olduğu kadar bir türlü sevemeyen, manasız bulan da çok! Ben siyah oje sevmeyenler için bir kaç defa böyle '' siyah olmasa şu olsa'' şeklinde yazılar yazmıştım. bu da onlardan biri.
İnanılmaz derin bir lacivert.
Belki de petrol mavisi.
Yada ??
Barielle ojelerin nasıl sağlıklı içerikli olduğunu yazmıştım. Hatta hamilelerin kullanabildiği tek oje diye :)
ben hamileyken nasıl ojesi kalıcam diye benim gibi kara karar düşünenler varsa alın stoklayın anacım :)
Tırnaklarımda 2 kat var. İlk katta hafif sulu fakat ikinci katta tam oturuyor renk. Bide hemencik kuruyor ya, oooh tadından yenmiyor işte o zaman. kokusu hafif, yok gibi ...
Rengi siyah sevmeyen adamın bile içini cız edecek tonda, işte bu nedenle ismi de o kadar cuuk ki :)
En başta söylediğim gibi harika bir kampanyaları başlamış. 95 TL üzeri eczanenizden aldığınız Barielle etiketli ürünlerin karşılığında size bir kazı kazan kuponu veriyorlar, eski usul, kazıyorsunuz yine Barielle ye ait ürünler kazanıyorsunuz :)
Ne çıkacağı, ne kazanabileceğiniz meçhul, her şey çıkabiliyormuş ..
Bakın işte buda örnek kazı kazanlar,
Şimdi sanırım artık denemek için bir nedeniniz var .) Size en yakın eczaneye uğrayıp Barielle renk kartelasında, onun haricinde el ve ayak bakım ürünlerine göz atmalısınız. hele bir 60 saniyede manikür peeling var ki, ooof of!
Son olarak efekt 'li bir foto ve bir salı şarkısı paylaşıp kaçıyorum!
RENKLİ GÜNLER ^_^
Bu hafta sonu sonunda her bir işlemi biten ilk parti 8 parçalık maxi eteklerimin çekimi için kolları sıvadık! Aslında planlarımız bambaşka iken yaşanan aksiliklerden ötürü mecbur bizim ellerimizden öpünce fotoğraf çekimi, ben daha fazla stresi sırtlanamayacağım için işi kardeşime havale ettim.
Daha önce size BURADA yazdığım Why Not? cafede enfes aromalı kahvelerimizi yudumlayarak ya bismillah dedik :))
Bugün itibariyle etek koleksiyonum haricinde sadece Alaçatı '' Blaef Butik '' te görebileceğiniz bir çok parça paketlendi ve yola çıktı!
Nicedir ben yazı bekliyor ve artık eskisi gibi çok sık '' şunu yaptım '' '' bunu diktim '' yazısı yazmıyor ve paylaşımda bulunmuyordum. ok soruyorsunuz, neden diye .) İşte tüm sebebi yazı ve sezonu beklemekti.
Artık hızlandık :)
Ben de her güne bir maksi etek yapalım istedim, ne dersiniz? :)
Haftanın ilk günü biraz romantik :)
Güpür ve dantelin romantik teması ve pudranın yumuşak ruhunun bütünlüğü...
Sadece 1 adet ve kişiye özel ! :)
Nasıl açılış parçasını beğendik miiii? :)
YVES ROCHER PUR BLEUET YATIŞTIRICI GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİ İLE ALIŞKANLIKLARINIZDAN VAZGEÇMEYE HAZIR MISINIZ? ***
göz makyajı 5/14/2012 01:00:00 ÖSSizin de katı, bir türlü değişmeyen ürünleriniz oluyor mu?
Mesela senelerce kullansanız alternatif aramayacağınız parfümünüz, yada yıllardır hep aynı kalan rujunuz, belki ayak kreminiz vs.. Benim için hep baki kalacağını düşündüğüm göz temizleme solüsyonu/yağı idi!
Taa ki Yves Rocher paketini alana kadar! İçinden çıkan ve benim yeni tanıdığım minik sevimli mavi kalbimden vurup yılların alışkanlığı göz makyajı çıkartıcı seçimimin pabucunu dama hoop diye fırlattı!
Pur Bleuet 125 ml şişesinde sanki bir superman!
Yağlı formülü ile en sert, en inat makyajı bile bir kaç ovalamada şiip diye çıkarıyor!
Ürün iki fazlı bir üst görselde gördüğünüz gibi, çalkaladıktan sonra pamuğunuza minicik bir damlanız kafi, hızlı ve inatçı bir etki ile en dayanıklı makyajı bile yok ediyor!
Enfees!
Çalkalandığında iki fazlı formül birbirine kenetleniyor ve savaş için hazır hale geliyor .)
Durulama gerektirmemesi, hassas ciltler için özel bitkisel içeriğinin yanı sıra birde Pur Bleuet serinin yatıştırıcı peygamber çiçeği ile zenginleştirilmiş formül içermesi şahane!
Görsellerde gördüğünüz üzere ürünü 2 haftadır büyük keyifle kullandıktan sonra artık önerme zamanı diye düşündüm!
Fiyatı 22 TL!
Tüm Yves Rocher mağazalarında yada online satış sitelerinde bulabilirsiniz kızlar.
Bence yeni bir göz makyaj temizleyici alma zamanı geldiğinde ona şans verin!
Çok seveceksiniz ;)
Sizin hayatta zor vazgeçtiğiniz alışkanlıklarınız neler ? :
***












































