KİEHL 'S MIDNIGHT RECOVERY CONCENTRATE MUCİZE BAKIM SERUMU KAZANMAK İSTER MİSİNİZ?
hediye etkinliği 5/20/2013 12:30:00 ÖS
Bişiler çıtlattım gittim, noluyor anlamadınız.
Hemen geri geldim!
Kiehl' s Midnight Recovery Concentrate maceramızı ilk günden son güne kadar iştahla takip eden herkese teşekkürler! Bu süre zarfında merak eden hatta ağzının suyu akan çok takipçim oldu biliyorum. Bu nedenle Kiehl 's ekibiyle karar verdik bir devir teslim yapalım ki siz de kullanın, yorum sırası sizde olsun!
Şimdi sıra sizde!
Bir kişi bu mucize gece bakım serumunu kazanacak, peki ya nasıl?
Bugün saat 16.00 'ya kadar Twitter üzerinden @nimostylo mention yapıp #gecebakimiksiri hashtag'ini kullanarak, ürün hakkında en iyi yorumu yaparak seçilmeye hak kazanmanız gerekiyor.
Mesela " @nimostylo öyle güzel anlattın ki şimdi ben nasıl #gecebakimiksiri benim olsun istemeyeyim " gibi :)
Ne kadar çok tweet, ne kadar çok cümle, o kadar çok kazanma şansı unutmayın!
Vaktimiz dar, çalışsın parmaklar, beyinler!
Bol şans!
Twitterda görüşmek üzere :)
RENKLİ GÜNLER ^_^
28 GÜNLÜK KEŞİF *** 28. GÜN - KIEHL 'S MIDNIGHT RECOVERY CONCENTRATE GECE BAKIM İKSİRİ ***
cilt bakımı 5/20/2013 11:40:00 ÖÖ
Ta daaa!
Geldik Kiehl' s Midnight Recovery Concentrate son günü, 28 günlük kullanım sonrası bana neler kattığını özetlemem gereken son yazıya....
Gece bakım iksiri maceramı ilk günden son güne kadar şu linkten bulabilirsiniz.
Bu hafta ailemin yanına geldim, ordu 'ya annemin beni ilk gördüğünde söylediği şey " cildin nasıl hala bu kadar güzel hamilesin üstelik hiç pütür yok " oldu.
Cildimde en büyük değişim, renk eşitsizliklerimin düzelmesi ve kızarıklarımın geçmesi. Artık makyaj yaparken önceden bir baz gereksinimi hissederken şimdi adeta baz sürülmüşçesine kadife gibi. Ve sabah kalkığımda gece boyu cildimde nasıl hummalı bir çalışma varsa aydınlık canlı taze bir ciltle uyanıyorum ki bu hissi yaşamanızı çok isterim.
28 günlük deneyim yazdım çünkü Kiehl 's markasında bu 28 günlük deneyim sonrası hangi ürünü alırsanız alın beğenmezseniz geri iade şansınız var. Ama sanıyorum ki bu şansı hiç kullanamayacaksınız :)
30 ml 'lik Midnight Recovery Concentrate serumum elbet daha bitmedi ama benim analiz yazımın özeti "gidin, alın , görün !" olarak basit bir şekilde özetlenebilir. Her zaman Kiehl 's mağazalarından deneme boyu alabiliyorsunuz hatta şehrinizde yoksa bile 0 850 221 34 83'den bir telefonla sipariş vermeniz mümkün!
Sırada göz çevresi ve güneş kremi yorumlarım olacak bu markanın. hatta cilt bakım rutinimi kesinlikle içeriğine çok güvendiğim Kiehl 's çevirmeyi planlıyorum bile.
Aaaaaa unutmadan, elbette bu serinin bir devir teslimi olacak! Gün içinde yine burada buluşalım, sürprizim var ;)
RENKLİ GÜNLER ^_^
KEŞİF *** BONPRİX İLE BAMBAŞKA BİR ALIŞVERİŞ DENEYİMİ İÇİN BENİ TAKİP EDİN! ***
bonprix 5/17/2013 12:00:00 ÖS
Herkese merhaba.
Hayatıma bebeğim geldiği günden beri ilgi alanlarım inanılmaz değişti. Bundan bir sene önce kadar ev dekorasyonu, ev eşyalarıyla ile ilgili über bilgiye sahip ben şimdi ben nerede ne var bi haberim. Artık ilgi alanım bebek giysileri, bebek dekorasyonu, bebek bakımı, hamile kıyafetleri vs...
Bonprix markasını ilk olarak Limango alışverişimde gelen kataloğu ile keşfetmiş, hatta bundan 2-3 ay kadar önce İnstagramda size danışmıştım bu markayı bilen duyan var mı diye. Aslında Türkiye 'ye yeni yeni giren fakat tüm dünyada en bilinen, sevilen, herkese uygun markalardan biriymiş. Siz öyle yazmıştınız :)
http://www.bonprix.com.tr/ online alışveriş yapabileceğiniz, sürekli yenilenen koleksiyonları olan, çok çeşitli ve son derece hesaplı bir site. gelelim en başta kurduğum cümlelere. Bu markanın hamile koleksiyonu olması, bedenlerin standart bedenlere göre bir tık daha büyük olması, rahat kalıplı ürün çeşidinin çok olması benim ilgi alanıma girmesi için yeter artar bile.
Tabii ki sadece hamile giyim değil, ,inanılmaz çeşitle ürün var. Ben elbise grubuna özellikle hayran kaldım. Benim http://www.bonprix.com.tr/ beğendiğim o kadar çok parça var ki ama yine de en beğendiklerimi sizinle paylaşmak istedim. İlk olarak beğendiğim hamile giyim parçaları şöyle,
Askılı elbise görünümlü, aslında penyesi kendinden mini elbise bahar ayları için çok ideal! tıık tık!!!
Kesinlikle bu kategorinin en iyi ürünü diyebilirim. Böyle ergonomik parçaları çok seviyorum. hava soğuyunca üzerine alabileceğiniz modern bir şal bolero, tıık tııkk!
Bu askılı bluz da kesinlikle alınacaklar listemde, tıık tııkk,
Gelelim beğendiğim herkese uygun elbise modellerinden bir kaçına,
Kesinlikle çok trend! tıık tık!
Önce rengini ve derin yaka dekoltesi sonra kalça saklayan kesimini sevdim :) tıık tııkk!
Yaz aylarında, bunaltıcı sıcakta efil efil sıcacık renkleriyle bu elbise tarzında modeller her kadının dolabında olmalı. Bonprix 'te fiyatı cabası tabii, tıık tıkk!
Bu elbiseyi de özel günler için sadeliği sevenler için seçtim. kalıpları büyük ve belde lastikli olduğunda hamilelerinde tercih edebileceğini düşünüyorum. kesinlikle alınacak listesine eklendi. tıık tıkkkk!!
Nasıl buldunuz ürünleri?
Trend ve hoş görünmek için illa ki çok para harcanması gerekir diye düşünenlerden olmadığım için http://www.bonprix.com.tr/ pek sevdim! Benim gibi çok beğenenler için bir müjdem olsun o halde, pek yakında " It 's Me ! " diyerek bir yakınlaşmamız olabilir, belki hep beraber bir şeyler seçip oyun oynayabiliriz. Takipte kalın olur mu?
RENKLİ GÜNLER ^_^
Bugün benim doğum günüm. 2012 yılım oldukça zor, yalnız, sıkıntılı geçmiş ama ben 2013 ün verimine inanarak, sabrederek atlattım.
İnsan her yaşında kendine ne çok şey katıyor. Ne çok şeyde kaybediyor beraberinde. Tam yirmi altı yıl olmuş doğalı. Vay be, şimdi ben yirmi altı yaşımda mıyım? Geçti mi o kadar zaman yahu? Nerede kaybettim onca günü, haftayı, ayı; kimlere kaptırdım yıllarımı? Yok, hala yaşlı değilim belki; aynada gördüğüm yüz hala genç, hala diri, ona bir lafım yok ama garip geliyor geriye bakınca...
Bir belgeselde görmüştüm; Amerika'nın dağlarında yaşayan ağaçlar varmış "Methuselah" diye adlandırdıkları. İsmini nuh peygamberin 969 yıl yaşayan dedesinden almış bu ağaçlar dünya üzerindeki en yaşlı canlılardan biriymiş. Dile kolay, bazıları tam 5000 yaşındaymış. "kim bilir neyi bekliyorlar, hiç hareket etmeden etraflarındaki bütün dünya değişirken aslında oldukları yaştan en az on kat daha yaşlanmışlardır" diye düşünmüştüm...
2013 u hep çok bekledim demiştim ya, beklediğimden fazlasını mı veriyor bana ne?
Yeni yaşımın en güzel hediyesi bana bebeğim!
Her şeyin kusursuz olması adına söylemek için bekledim. Şuan 15. haftadayız ablaları, bugün kontrolüm var ve umarım oda annesine hediye olarak cinsiyetini söyler artık, çünkü inatla saklıyor :D
DOKTOR KONTROLUMDEN CİKTİM OGLUM OLACAKMİS :-)
DOKTOR KONTROLUMDEN CİKTİM OGLUM OLACAKMİS :-)
Bu blogta yaklaşık 4 senedir her şeyimi paylaştım, sevincimi, mutluluğumu.... Şimdi en güzel haberi beraber kutlamasak olmazdı. Nicedir çatlıyorum söylemek için. Aslında cinsiyeti bekledim bide ama bugün, doğum günümde tam zamanı sanki, ha? :)
Şimdiden güzel dilekleriniz için teşekkür ederiiiiiiim, bu doğum günü kızı artık bugünü kendine ayırsın değil mii? =)
Geçtiğimiz hafta 2013 plajlarında en çok göreceğimiz Penti bikini ve mayo koleksiyonunu yakından görme fırsatım oldu. Koleksiyonun tamamı mix&match mottolu tasarımlarıyla bu yaz özgür ruhlar ve özgün stilleri kucaklıyor. Alt üst beden ölçülerinin farklılığı düşünülerek kadınlara seçim özgürlüğü tanıyan Penti, tüm modeller ve kombinler için yaratıcılık ve özgürlük vaad ediyor.
Penti’nin cesur, renkli ve stil vadeden koleksiyonu, 3 ayrı gruptan oluşuyor. Naneli, limonlu, çilekli dondurma görüntüsündeki iştah açan bikiniler, kızgın kumlarda güneşlenirken adeta ferahlama hissi yaratıyor. Mercan renkleri, mavi ve yeşilin tonları ve tabii ki siyahla dorenin uyumu ise sezonun olmazsa olmazları arasında…
Bize o gün çok ilginç araştırmalar sundu ekip, çoğuna" aaa sahiden " demeden edemiyor insan.
Sizce de öyle değil mi?
Penti yaz sezon renk ve desenleri çok beğendiğim. Hatta geçen yaz " vaaay be !" dediğim bir çok modelin pabucunu dama atacak yeni modeller çalışmışlar. Biliyorsunuz ki Penti yaratıcı ruhunuzu da kullanmanızı istiyor. Bunu da " Karıştır Yapıştır " modelleriyle yapıyor. Altı farklı, üstü farklı model sevenler için bu sezonda güzel renkler var.
O zaman artık neler varmış 2013 sezonda bakalım yavaştan,
Söylediğim kadar güzeller değil mi?
Sizin 2013 Penti Mayo/Bikini koleksiyonundan favoriniz hangileri oldu?
SAÇ BAKIMI VE TEMİZLİĞİ ÖNERİSİ *** İŞLEM GÖRMÜŞ YORGUN SAÇLAR İÇİN JOHN FRİEDA FULL REPAIR ***
full repair 5/09/2013 01:00:00 ÖS
Uzun zamanlık kullanım ve deneyim sonunda artık John Frieda Full Repair, kuru, aşırı yıpranmış saçlar serisini yazma vaktidir. Gün bugün dostlar!
John Frieda markasında hep uygun saç renklerine göre seçim yapabiliyorsunuz fakat artık işlem görmş, yorgun saçlı bayanları da düşünmüşler ve böyle bir seri geliştirmişler. Full Repair 3 kişilik bir ekip. Şampuan, saç kremi ve maske. Saç bakımı için tek bir adım ile kalmak hep yetersizdir. Bu nedenle bu 3 ürününü de kullanmanızı tavsiye ederim, etkin sonuç almak için.
Günlük kullanıma uygun şampuan ve saç kreminden başlamak gerekirse, daha yıkarken saçları yumuşacık yapan, hafif kokulu bir formüle sahipler. Şampuanın kıvamı oldukça yoğun, bu nedenle az miktarı yeterli oluyor. Saç kremi ise çok yoğun etkili değil. Normalde bu şekilde onarıcı serilerinin saç kremleri ağır olur, bu aksine yeterli miktarda. Saçı da hiç ağırlaştırmıyor.
Birde bu serinin bakım maskesi var ki enfes! Haftada bir ihtiyaca göre belki iki kere kullanıma uygun saç bakım maskesi yoğun kıvamlı, uzun vadede saçların uçlarındaki çatallaşmaya etkili.
Birde ben bu seri ile beraber açıcının ve mevsimin verdiği etkiyle kabaran ve elektiklenen saçlar için serum almıştım. Şampuan, kremim şuan bitti maske ve serumum hala yarı yarıya duruyor.
Genel olarak, beğendim! İkinci kere kullanır mıyım, evet. hatta bugün içerisinde almayı da planlıyorum. Eğer yorgun, kırık saçlarınıza nem, biraz bakım istiyorsanız John Frieda Full Repair serisini kullanabilirsiniz.
Şampuan, saç kremi ve maskeyi 20 TL ile 25 TL arası bulmak mümkün. Elektriklenmeyi önleyen serum ise yine 30 ile 35 TL civarı.
Aranızda deneyen, önerisi olanların yorumu olursa çok sevinirim.
RENKLİ GÜNLER ^_^
Günaydın herkesee :)
Golden Rose Rich Color serisine yeni bir sürü yazlık renkler eklemiş. Bu renklerden benim " Vintage Blue " diye adlandırdığım, lila ile mavi arasında olan tonu 38 numara bugün konuk olsun istedim. Seri elime geçer geçmez ilk dikkatimi çeken bu renk olmuştu.
Rich Color serinin kıvamlarından çok memnunum, yeni gelen renklerde yine yoğunluk konusunda başarılı sanıyorum. Eğer tırnaklarınız çok uzun değilse tek kat yeterli olacaktır.
Yüzük ve baş parmağıma ise biraz ışıltı vermek istediğim için Kleancolor mavi, pembe simli oje kullandım. Bu ara simli ojeleri tek başına kullanamıyorum, eskisi gibi kremsi oje sevdama geri döndüm. Bir dönemde simli oje krizleri yaşıyordum :)
Golden Rose Rich Color serisinin yeni renklerini deneyimledikçe burada paylaşıyor olacağım. Fiyatlarını merak edenler olacaktır, 2, 30 TL ile 3, 00 TL arasında değişken olarak bulmak mümkündür.
Ben bu rengi inanılmaz sevdim ve tam mevsimlik diye düşünüyorum. Siz nasıl buldunuz?
RENKLİ GÜNLER ^_^

















































