Twitter üzerinden de dillendirmiştim keza yazmak da istedim. Son 4-5 aydır gözümüze sokulan bir ''trend''. Neymiş efenim '' the skull trend '' ! Yokk ya, eee moda mı oldu ne diyorsun ya.
Lise son, üniversite dönemlerini çok ağır gothıc bir kız olarak geçirdiğimi anlatmıştım. Biz kafatası, kuru kafa figürlü bir şey takalım, giyelim topa tutuluyorduk. Olsun, yine de çok seviyorduk.
- O boynunda ki kolye ne evladım.
- Hiiiç hocam, şey ıımh kolye. Dün geceden kalmış hemen çıkarıyorum.
- Takacaksan bari adam şeyler tak!
Kuru kafa sembolü, tehlike, ölümcül gibi sert izlenimler oluşturuyor ee rock/metal müziğin ruhuna da iyi gidiyordu. Vallahi modadan bi haber yaptık.
Durum böyleyken şimdi nasıl gelin bakalım '' the skull trend '' ne imiş, nasıl bu kadar değişmiş.
Aman allahım benim bıraktığım da böyle miydi. Taşlanmış, allanmış, pullanmış, renklenmiş. En fazla mor belki kırmızı olurdu , şimdi pastel renkler, fuşya pembelerle gezmeler, tozmalar! Aman ya rabbi :)
Biz kuru kafa sembolünü postallarla giyerdik şimdi topuklu ayakkabı ile giyiliyor. hadi biz sert müzik dinlerken vermek istediğimiz bir mesaj vardı çevreye, bu nedir?
'' çok güzelim, çok kokoşum, ölümcülüm, yaklaşma ! '' olabilir mi?
Hiiç bağdaştıramadım :D
Siz nasıl düşünüyorsunuz, kuru kafa sembollerini '' sevimli '' buldunuz mu?






















