Topuklu ayakkabı demek bir kadın için aslında boy uzatmadan daha ziyade zarif görünüm demek. Fakat bu hoşluk yanında çokça eziyet sağladığı da bizler arasında minik bi sır ;)
Ben hep çok gerekli bulamıyorum topuklu ayakkabıları, hani çok özel günler dışında. Hatta bazen öyle ki '' rahat olamayacağım gün benim için ne kadar özel olur ki '' diye düşünürüm. Buna düğünümde babet giyeceğim örneği sanırım en uygunu :P
Çeşit çeşit oxford model ayakkabılarım, rahat flatlerim, yazın sandaletlerimle mutluyum sanırım. Bu nedendir ki yeni ayakkabı trendi kalın renkli topuklara karşı koyamayacağım sanıyorum. Ben ne kadar sevdiğiysem bi ben kadar nefret edip sevmeyen de var. gezgo.com 'da bu sabah gördüğümden beri aynen '' ooooo piti piti karamela sepetiiiiiii '' durumundayım. Hooof!
Hangisini seçmeli hepsi de pek güzel, karar veremiyorum!
Sonunda bari blogta hem bu ayakkabıların bu yaz ne kadar trend olacağından bahsetmiş hemde sizlerden yardım almış olurum diye düşünerek yazayım dedim.
Söz sırası şimdi sizde kızlar!
Hangisiii hangisi?
Modellerin bir çok rengi olanlar var lakin hepsini koymak istemedim siz BURADAN bakabilirsiniz.





























