BLOGSPOT KAPANIYOR!!EMEK; Mİ? HAH! O NEEE???!!!!

2/28/2011 08:10:00 ÖS

Hiç suçumuz olmadığı halde, suçlu gibi TOPLU İNFAZA götürülen, onca emeği göz ardı edilen , bir blogger olarak hukuk sistemini kınıyorum!!!

Eve siz nedir bilmezsiniz, emek!! Saatlerce gözleri kıpkırmızı halde dönen ama keyifle uğraşan bizlerin emeklerini bir kalemde silmek!!!

Bari suç falan işleseydikte ''evet, ohh be'' ''yaptık enazından!!'' derdik!!! Toplu kapatmanın mantığı yok..Toplu infazın mantığı yok, Türkiyede hukuk sisteminin mantığı yok!!!
Blogunda köpeğinden, blogunda yaptığı bez bebeklerden,blogunda yemek tariflerinden,blogunda modadan,blogunda pazar macerasından,blogunda hastalanan annesinden,blogunda oscar ödül törenlerinden bahseden insanların suçu yok!!!!


Ben diyorum ki uğraşmayın böyle sırayla youtube,facebook,blogspot, toptan alın elimizden internetimizi!! Araştırmayalım, keşvetmeyelim, kültür sahibi olmayalım, sizin o kara kutunuzda dna'mıza kadar işlediğiniz şifrelerinizle ''mal'' bir toplum olalım!!!

Yazıkk!!

Herkesin emeklerine yazık!!

Evet arkadaşlar hukuk sistemimizin kararı budur, bir kaç güne kadar artık bloglarımızı kullanamayacağız!!Her ne amaca hizmet edersek edelim, herkesin emeği benim emeğim gb bugün...

Umarım kısa zamanda bi yerde karşılaşırız ;)

Sevgiler <3

Bunlar da İlginizi Çekebilir

19 YORUM

  1. İnanamıyorum ya ben iyi blogcu değilim ama çok iyi blog yazarları var, blog sayesidnen para kazanan insanlar var..Çok üzüldüm dediğin gibi madem bloglar kapanıyor bütün net hizmetleri kısıtlansın dnyadan haberimiz olmasın!!!!

    YanıtlayınSil
  2. aaaaaaaaaaa nasıl yaaa olamazzz. herşey silinecekmi yaniii..girişmi engellenecek acaba:S:S:S:S
    bir bu kalmıştı ne alaka bloglar yaa onlara neymiş..

    YanıtlayınSil
  3. ya inanamıyorum Nimo gerçekten mi:((( inanmak istemiyorum offf ya:((( ya ben blog okumadan geçen bir gün düşünemiyorum keni blogumdan çok, okuduğum blogcu arkadaşlarımın kapatılmasına üzülüyorum! off ya yazıklar olsun!!

    YanıtlayınSil
  4. Artık edecek tek bir kelam bulamamkla beraber, devletime bir sürü güzel söz ediyorum avazım çıktığı kadar..Umarım yalan haberdfir yada başka bişeyyy.. :(( toplu göç gerektirecek ama kim tekrar sıfırdan başlamaya gücü bulacak içinde, onca emeği ardında bırakıp...

    YanıtlayınSil
  5. arkadaşlar google da araştırdım bu bilgiyi nerden aldınız hiçbiyerde yazmıo öle bişi

    YanıtlayınSil
  6. http://www.yasamstil.com/

    http://shiftdelete.net/blogger.com-blogspot.com-kapandi-6594.html

    http://www.facebook.com/Superonline?sk=wall

    Canım bunun gibi birçok yerde yazıyor googledan tekrar ara..zaten bugün tüm blogcular başabakana açık mektup diye bir ortak yazı yayınladı,, izleme listene göz at orda da göreceksin :(

    YanıtlayınSil
  7. evet o yazıları gördüm ama resmi bişiler göremedim ondan dedim ben canım inşallah bişi olmaz kapanmaz bloglarımız ben ne yaparım ya o kadar alıştım ki

    YanıtlayınSil
  8. ya ben inanmamakta direniyorum :) olunca şoka girerim artık ama şimdilik inanamıyorumm :S

    YanıtlayınSil
  9. Bence yalan haber, zaten Nimocan "http://shiftdelete.net/blogger.com-blogspot.com-kapandi-6594.html" linkinde verdiğin haber de 2008 yılına ait *-*

    YanıtlayınSil
  10. şehitlere kelle
    birisine sayın
    ananı da al git demediğimiz için oluy.
    kendısıne her sey serbest zaten.

    sonumuz ne olcak bakalım
    kıme sorsak hayır dedi ama
    sonuc ortada
    demokrasimi cumhuriyet mi
    özgürlük mü oda ne?

    nefret ettim artık durmak istemıyorum bu ülkede.

    sen de otur tasarım yap nımo hiç olacak işmi.
    kafanı yordugun seylere bak
    hızmet askı mı şimdi.

    hayırda hayır vardı
    anlaya ve görene

    YanıtlayınSil
  11. canım verdiğin ikinci link 2008 e ait ilkide süper online a has ttnetle bi alakası yok herhalde ama bilmiyorum hayırlısı olsun artık

    YanıtlayınSil
  12. http://arsiv.ntvmsnbc.com/news/463846.asp
    bunu da yeni buldum :(
    Bilmiyorum kızlar bende hepinizkadar bilgi ile doluyum :( bekleyip göreceğiz :(

    YanıtlayınSil
  13. ama ama son verdiğiniz link de taa 2008 yılına ait :) başbakana açık mektup diye bloggerlar tarafından yayınlanan mektup ise içki yasağıyla ilgili. endişeye gerek yok :)

    http://ickimanifestosu.blogspot.com/

    YanıtlayınSil
  14. Malesef haber doğruymuşş :/ ama çok saçma bir karar bence yaa
    Aylardır blogumla uğraşıyordum şimdi kapanacağını düşünmek bile moralimi bozuyo :(

    YanıtlayınSil
  15. marjo yazısında resmi şu bildirgeleri yayınlamış :

    http://marjoontheblog.com/2011/03/blogspot-uzantili-bloglari-acmak/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+marjoontheblog%2FUuSH+%28MarjoOnTheBlog%29

    dogrudur sanıyorum.. yarın tt net kullanıcıları olarak açamayacagız sanırım biz de.. yarın kapanacakmış ttnet kullanıcılarınınki diye biliyorum..

    YanıtlayınSil
  16. merhaba arkadaslar ben 15 yasindayim ve blogla ugrasmaya basladim bayaa tecrubemde var blogspot eskiden kapanmis herhalde simdide kapanirmi acaba

    YanıtlayınSil
  17. merhaba arkadaslar ben 15 yasindayim ve blogla ugrasmaya basladim bayaa tecrubemde var blogspot eskiden kapanmis herhalde simdide kapanirmi acaba

    YanıtlayınSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)