'' BUGÜN NE GİYDİM ? '' *** JEAN TAKINTIM !!!!

11/15/2011 03:02:00 ÖS

TınkerBell ' i hatılayan var mıııı ?? 

Peter Pan en iyi arkadaşlarından, huysuz , bazen kıskanç ama bir o kadar sevimli, şirin bir peri idi ! Peter Pan en sevdiğim çizgi flimlerden biri fakat Peter Pan' dan ziyade '' TınkerBell daha çok severdim :)) 



Bunları neden mi anlatıyorum, işte bu yüzden ,





Bugün ki kombinimde TınkerBell deseni olan kazağımı kullandım... Benim sevimli huysuz perim <3
Farkettiniz mi bilmiyorum, bende bu zamana kadar belki de hiç göremediğiniz bir detay. 
Jean pantolon !! 
Evet, giydim !


 Sevgilimin '' jean sevmeme '' durumum ile ilgili çok kez beni gaza getirme çabası dışında bu sefer çok farklı bir şey oldu! Emr-i vaki ile alınan bu pantolon .... Ona gömlek almak için girdiğimiz mağazada nasıl oldu ise bu jean' ı alıp çıktık!

Alllah allaaaah ...
Bi dk ...
Bir gariplik var, ben bu pantolonu sevdim :))

 İşte bu nedenle sırf kombinimde Tınkerbell kazağımı kullandım.. Boşuna huysuzlanıyormuşum :P
Kabul ediyorum :))

Not : '' Sırf sevgilim mutlu olsun diye yazıyorsam namerdim, vallahi sevdim ayol ;) ''


 Şaka bir yana dursun, Mavi' nin bu sezon jean koleksiyonu harika ... '' Amerika '' seri tüm kotların bir ''adı '' var , model, numara falan değil . Misal benim ki '' Amelia ''..
Çok sevimli dimi ? =)


Alın size birde - üstüme gelme, asabiyim ben , duruşu ! 
Mesajı aldınız mı, hııı tamam o halde :))
Devam etmemiz icap ediyorken, efenim Avon' un uzun süre önce üretim kaldırdığı '' Jel Eyeliner '' kavuştuğumu ve nasıl güzel bir şey olduğunu göstermeden edemeyeceğim.



 Evet bu kadar anlatacaklarım :)

Sizin de benim gibi '' asla '' giymem, sürmem, yapmam '' dediğiniz, takıntı haline getirdiğiniz şeyler var mı ?



KAZAK : Vena
JEAN PANTOLON : Mavi 
ÇANTA : Atlas pasajında bir dükkandan 
BİLEZİK: ben yaptım
EYELİNER : Avon Jel Eyeliner


RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

6 YORUM

  1. vaaar bir gün beni içinde üzerine yanında kıyısında leopar içeren bişiyle görürseniz güneş batıdan doğacak, doğudan batacak demektir:)

    YanıtlayınSil
  2. Sevgili Chilek :)
    - Sorma o takıntı bende de mevcut, şimdi sen söyleyince aklıma geliyor ! hanii asla asla değil tabi ama, en son aklıma geleceklerden biri ... Taşımak zor sanırım :)

    YanıtlayınSil
  3. Ahh işte ben de kırmızı hayatta giymem almam sevmem derken :)Bu yıl her endense alır giyer oldum.Nımocum yakışmış ama bence daha sık giymelisin ;)

    YanıtlayınSil
  4. Bence de çok yakışmış Nimo'cum ayrıca kazağına bittim. Nerden aldın yahu pek şirin ?

    YanıtlayınSil
  5. güle güle giy nimom çok da yakışmış, niye takıntılıydınki sen?:D göz makyajın hiçbir lafım yok, mükemmel her zamanki gibi:)

    YanıtlayınSil
  6. ne sirin bir blog!! :) eger fotograf konusunda yardimci olabilecegim bir sey olursa ulasabilirsiniz....

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

    basarilar :)

    YanıtlayınSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)