YENİ TREND ALARMI !!! RENGARENK SAÇLAR İÇİN HAZIR MISINIZ? ***

6/14/2012 03:30:00 ÖS


Hazır saçlardan konuşmuşken bir önceki yazımda bu yazın hiti nedir bahsetmenin tam zamanı diye düşündüm :)


Sanıyorum ki 2008 yılında yine böyle renkli saç uçları trendi gelip geçmişti... Bu yıl bolca sokaklarda şahit olacağım renkli saçları ben çok seviyorum. Böyle bir dönem atlatmışlığımda vardır hani :D

Genelde açık tonlu sarı, kumral saçlara daha çok yakıştırdığım bu trende dair en beğendiklerimi de paylaşmazsam olmaz ;)




renk güzeldir her daim ama bakımı,kullanımı çok zor bilesiniz. Bu trendi çok sevdiyseniz ve mutlaka yaptırmak istiyorsanız önce bir derin nefes alın son kez bir daha düşünün derim :) Görüntü enfes ama yaz sıcağında, sık duş alındığı için kısa süre kullanabileceksiniz , tecrübe ile sabittir. Ha illaki olsun bir kaç defa kullanayım derseniz mesela zemin renginiz sarı ise pastel boyalarla yapılan bu fikir çok akıllıca . tabii gün sonunda üstünüz akarsa ne olur bilemem :D


Renkli bir yaz bizi bekliyor :) 
Türk milleti olarak koyu renkleri severken bi anda etrafımda neon giyebilen insanların çoğalmasına çok seviniyorum ..

Baştan söylemiştim bari kapanışı da öyle yapayım, kuru kuru benimde vardı demek olmuyor. 
Yıl 2008 sonu 2009 başı sanıyorum. En çılgın dönemlerimdi, lensler, pearcing, saçlar oof of :)


Siz sevdiniz bu renkli saç trendini? Yaptıran veya düşünenler kimler merak ediyorum yahu ;)

Unutmadan 240 TL değerinde yaza hazırlık için mucize ürün hediye için hala yarışmaya katılmadıysanız BURADAN katılabilirsiniz :)

Bunlar da İlginizi Çekebilir

44 YORUM

  1. :) Dün sarı uç kısımları sarı ve yeşil olan birini gördüm cafede baya dikkat çekici.

    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bende bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekmez mi hemen tüm gözler insanın üzerinde oluyor .)

      Sil
  2. off nimocum sende ne tatlı olmuşsun öyle belkii düğünden sonra düşünebilirim ben ancak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneleeeer geçti gitti zerinden tabii ama ben çok seviyordum doğrusu :) Bi çılgınlık zamanı ;)

      Sil
  3. Haha aynısından bende de var :)) Kalp kalbe karşıymış bu kadar olur :))Sana da çok yakışmış bu arada lensler falan süpersin ...
    http://alisverisdedektifi.blogspot.com/2012/05/saclarda-dip-dye-modas.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa süfer :))) Bu sene çok konuşualacak çünkü olması mümkün :) Lensler bi dönem vazgeçilmezimdi hehe :)

      Sil
  4. Lensler çok yakışmış vallahi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaahh ciddi misiiiiin? :)

      Sil
    2. Eveeet, bence yeniden kullanabilirsin, hiç olmazsa elinde bulundur, özel zamanlarda kullanırsın :) Ben çok beğendim :)

      Sil
  5. saç modelim/boyum 6. fotodaki hatun gibi.
    zaman zaman düşünüyorum uçları renklendirmeyi ama saç oryalle açılınca,üstüne ne boyanırsa boyansın akıyor.sapsarı oryalli saç kalıyor :( sinir oluyorum.
    özetle; uçları kestirmeyi göze alırsam, renklendirme işine gireceğim :)

    http://kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hİİİİİÇÇ hiç düşünme Burcu hemen yağtır bence. Çokta yakışır. Ha tabii dediğin durum söz konusu bide geçici boyalar onlara baktın mı?

      Sil
    2. yok geçici boyalara bakmadım, sprey filan mı diyorsun?
      ay bugün kuaförüme uğrayıp bi sorsam mı ki :D
      aklıma düştü bak yine

      Sil
  6. Morlar maviler pembeler denemiştim bende.O verdiğin tarihler benim lise dönemime tekabül eder.Katı bir okul yönetimimiz vardı o renkleri saklayacam diye ne saç modelleri keşfetmiştim hey gidi günler:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :D Aynen ya nele neler yapra yapardık aralara gizlemek için. Ama sahiden tarih hep tekerrurden ibaretse modada tarihten :) hep aynı şeyler dönüyor geliyor yeniden trend oluyor .)

      Sil
  7. Ben de bu aralar mavileşmeyi düşünmüyor değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavii mavi masmaviii <3 ben çok severim görüldüğü gibi, değişiklik iyidir .)

      Sil
  8. walla ben ozenıyorum ama uygulayıp sonra kullanımı zor geldıgı ıcın hızla vaz geçiyorum:)
    Senin çılgın hallerine ayrı hayran kaldım :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında geçici boyalar var ama hevesini alana kadar neden olmasın ;)
      Aaaa sevdinmi çok zıpırım ya :P

      Sil
  9. Bir dönem çok uğraştım bununla. Güzel oluyor gerçekten de =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanıyorum o dönem benim bahsettiğim dönem ;) Keşke tekrar aynı cesareti bulsam vallahi haklısın;)

      Sil
  10. en güzel pembe ve sarı oluyor;)

    YanıtlaSil
  11. ben bu yaz düşünüyoruumm :)) saçına bayıldım! boya mıydı? bide lenslerki süperr olmuşsun :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım boya :) o saçlar ne renk olmadı aah ah :)) Teşekkürler .)

      Sil
  12. işte gençliğin güzelliği bu karar ver ve uygula:))
    o dönemi anımsıyorum ama yakıştıranlar kadar boşa yapmış olan pek çok kişi de gördüm:)))
    güzele ne yakışmaz diyor öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy yine şımardım yahu. kesinlikle gençliğin verdiği rahatlık şimdi ben yapamam sanki şartlar musade etmez yani :) Öperim ablacım :)

      Sil
  13. ay nimoo aklımı çeleceksinn ilk fotoya bayıldımmmm biliyosun saç problemimi böyle şeyler yayınlarsan kel kelmam yakındır:)am çok şivinler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten saçın beyaz sarı bence pembe attır biraz değişiklik iyidir, iyi :)

      Sil
  14. yeşil mavi falan değil ama bende bir ara pembe gibi yapmıştım saçımı.. arada sprey boyayla da boyadığım olmuştu. şimdi de yapmak isterim ama çalıştığım yerde olmaz artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi bende düşünüyorum bazı bazı ama evet istesen bile bir süre sonra şartlar el vermiyor :(

      Sil
  15. bence bu trend sana aşırı yakışmış zamanında nimo tekrar neden olmasın!?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmasın şekerim ya olmasın punker olmak gerek her anlamdaki olsun :))

      Sil
  16. saçımı boyatcm bu haftasonu uçlarına bu tarz bişeymi yaptırsam diye düşünmüyor değilim :)) gerçi saçlarım kısa nasıl olur bilemedim.. birde bu renkli boyaların geçici olanları var 1 2 hafta kalıyor diye duydum nekadar doğru bilmiyorum ama yarın kuaförüme sorcam ;)

    http://dikostyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok doğru öyle bir seçeneğin var zemin rengin açıksa ki sende açık saçlısın boyatmaktan daha mantıklı. içinde kalacağına hep yapmak daha mantıklıdır .)

      Sil
  17. çok güzel görünüyo bende yaptırmak istiyorum :))

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde zeminin açık Burcu bence yaptır istiyorsan tam dönemi :)

      Sil
  18. Pastel boya değil, tebeşir onlar. Yanlış bilgi veriyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yo gayet doğru bilgi. Tebeşir değil pastel o fotodaki hatta yağlı, klasik çocuk pasteli.

      Sil
    2. ben söyledim ya Tuğcecim ondan yalnış gelmiştir :P

      Sil
  19. ben yeşile boyattım çok köötü oldu hangi maarka olursa lsun hemen akıyo 2 yıkamaya mahv oldu benim :)

    YanıtlaSil
  20. Ya benim renklerden cok su son resimde ki senin lenslerin dikkatimi çekti, bende kullanıyorum ama seninkilerin rengi cok guzel, markası neydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım orda freshlook gri var ama gözümde mavi far olduğu için biraz farklı çıkmış :)

      Sil
  21. Merhaba
    Blogumda sactebesirleri.com ile ortaklaşa yaptığımız kampanyamızla 6 KİŞİYE Saç Tebeşirleri Hediye ediyoruz. Katılmak isterseniz bloguma beklerim;
    http://denemedenalma.blogspot.com/2013/07/sactebesirlericom-ile-yaza-damgan-vur.html

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)