Merhaba herkeseee!
Bugün size daha önce '' sabahları cilt temizliği nasıl olmalı '' yazıma ek olarak cilt tonikleme önerisi yapmak istiyorum. Okuyanlar bilir ama kaçıranlar BURADAN okuyabilir.
Hassas ciltler, cilt temizliğinde ürün seçerken çok zorlanırlar, öyle ürün olmalı ki nazik olup temizleyebilmeli. Hele ki söz konusu tonik ise.... Cildiniz için nasıl bir temizleyici kullanırsanız kullanın tonik aşamasında ısınan havaları düşünerek cildinize hafif bir dokunuş olarak DARPHIN Refreshing Toner’ı tercih edebilirsiniz. İçeriğindeki incir ve muz ağacı özü ile cildi canlandıran ferahlatan ve temizlik aşamasının son ürünü olarak cildi nemlendirmeye hazırlayan Refreshing Toner; harika muz kokusu ile baharı size her daim hissettiriyor.
Eğer hassas bir cildiniz varsa DARPHIN Refreshing Toner 'ı sabah akşam gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Ben gün sonunda makyaj ve cildimdeki yağlanmadan ötürü akşamları tercih etmiyorum ama hafif kalıyor ama sabahları cildimi yıkadıktan sonra alkolsüz olduğundan yumuşacık yapıyor. Üstelik anlatılmaz yaşanır çok tatlı bir kokusu var!
Cildiniz temizlenirken, kurumasın, yıpranmasın. Hem tazelenip, hem nefes alıp hem nemlenmesini isterseniz DARPHIN Refreshing Toner yetkili eczanelerde 63 TL 'ye satın alabilirsiniz.
Ben bayıldım!
RENKLİ GÜNLER ^_^
HARİKA BİR CİLT İLE ARANDA NE VAR? *** CLINIQUE 3 STEP SKIN CARE SYSTEM ***
cilt bakımı 3/07/2013 01:00:00 ÖS
Ergenlik dönemlerinde veya daha genç ciltlere önerilen Clinique 3 Step Skin Care System ( 3 Adım Cilt Bakım Sistemi ) artık 1 aylık kullanım sonrası sağlıklı yorumlayabilirim. Bu nedenle elime geçince hemen karar vermek adına 1 aylık kullanım süresinin dolmasını bekledim.
Kullanmaya ilk başladığım hafta inanılmaz bir ferahlık hissettim cildimde. Sanki gözeneklerimi açtı! İlk iki hafta parlama sorunum devam ediyordu fakat ayın son haftası T bölgemdeki parlama son buldu. Öncelikle bu setler için 4 farklı cilt tipi, 4 farklı ürün grubu var. En iyi sonucu almak için cilt tipinizi çok iyi bilmeniz lazım. Benim cilt tipim kuru/karma olduğundan 2 numaralı seti kullanıyorum. Set içinde temizleyici jel, arındırıcı tonik ve nemlendirici krem var.
1. Liquid Facial Soap Sıvı Yüz Temizleme Jeli : Gün sonunda yüzünüzde biriken kiri temizlemek amacıyla kullanabileceğiniz köpüren jel bir ürün. Çok iyi makyaj çıkarıyor bu nedenle içeriği güçlü. Minicik bir bezelye tanesi bile hızla köpürüyor. Birinci ayımda iki parmak ancak tükendi. Pompalı şişe 200 ml 55 TL!
2. Clarifying Lotion Arındırıcı Losyon Tonik 2 : Set içinde en sevdiğim. Normal şartlarda alkol içeren ürünleri hiç sevmem, karma olduğu için cilt tipim yanaklarımı kurutur, cildimi gerer. Clinique bu toniği öyle bir etki yapmadı. Aksine cildimi çok iyi arındırdığını, siyah noktalarımı zamanla azalttığını, ferahlattığını gözlemledim. Setin içinde en sevdiğim diyebilirim. uzun süre cildin mat kalmasını salıyor üstelik. Kapaklı şişe 200 ml 45 Tl !
3. Dramatically Different Nemlendirici Losyon : Cildim su bazlı nemlendiriciler dışındakileri pek sevmiyor. Bu nemlendirici bu nedenle benim cildime fazla bir his verdi. Güzel nemlendiriyor ama sanki fazla, minicik minicik alıyor, kullanıyorum ama yok yine fazla. Eğer cildinizde kuruluk oranı var ise çok severseniz. Kapaklı tüp şişede 50 ml 70 TL !
Cilt bakımı ürünü seçmek zor, sokağa paramı savurmak istemiyorum derseniz Clinique ürünlerin çok makul fiyata satış noktalarında ( hatta geçenlerde 3 lü setin 30 TL olduğunu görmüştüm ) mini deneme boyları da var. Bu sayede bu seti sevip sevmeyeceğine büyük boylarında değilde bu minilerle başlayarak karar verebilirsin...
Harika bir cilt ile aranda ne var öğrenmeye ne dersin? Şimdi kalk hemen bir bant al ve videodaki testi uygula, sonuca inanamayacaksın. Artık benim aramda hiç bir engel kalmadı!
Teşekkürler Clinique, harikasın :)
Aslında cilt bakımının yaşı yok. Ergenlikle birlikte mini mini temizlemeye nemlendirmeye başlayıp yaş ilerledikçe çeşitleri çoğaltıp mutlaka destek istiyor. 25+ yaşı geçince artık cildiniz adına zaman kaybı şansınız yok. Size en uygun bakım/temizleme serisini edinip, düzenli kullanmak gerekiyor!
Geçtiğimiz hafta Akmerkez AVM Kiehl 's mağazada idim. Güler yüzlü konuya hakim ekip mağaza müdür sevgili Emre bey çok ilgilendi. Ben davetli gittim ama inanın herkese cilt analizi ve sonucunda aynı ilgi ile yaklaşıyorlar. O an şahit oldum.
Kiehl 's çoook eski bir Dermo kozmetik markası. 1851 yılında bir eczanede oluşmaya başlamış ilk formüller. Belki modern kocakarı teknolojisi demek mümkün çünkü içerikleri öyle bitkisel ki....
İçeri girer girmez sıfır koku, düzenli raflar ve iskelet doktorumuz karşılayacak sizi!
Mağaza düzenleri nasılda eski tip eczanelere benziyor değil m,? Ben Akmerkez Kiehl 's turladım ama tüm mağazalarında aynı konsepti kullanıyorlarmış.
Kısa bi raf gezintisi sonucunda oturuyoruz cilt analizi masasına. . .
Cilt analizi sonucu karma bir cildimin olduğunu, yanaklarımın kuru T bölgemin ise yağlı olduğunu, bu nedenle mutlaka dengeleyici ürünler kullanmam gerektiğini öğreniyorum. Cilt analizi sonrası mağaza müdür Emre bey ilk adımdan son adıma kadar cildime uygun ürünleri tek tek anlatmaya başlıyor.
Tonik olarak başka önerilen ürün dışında cilt tipime daha uygun olduğunu düşünerek başka bir tonik öneriliyor. İçinde kadife çiçeğinin yapraklarının taze taze saklandığı, görüntüsü şahane, dokusu inanılmaz bir tonik ile tanışıyorum. İçinde alkol yok. Cildi germiyor. Arındırırken aynı zamanda kadifemsi bir cilt sağlıyor. Görüntüsü ise bakın nasıl romantik,
Cilt kadar saç ise çok önemli. Hele benim gibi işlem görmüş ise saçlarınız. Yoğun kuru, yıpranmış saçlarıma önerilen şampuan ve hayran kaldığım durulanmayan kremi dinliyorum!
Kiehl 's ürünleri 35 ile 150 TL arası değişmekte. Ama piyasadaki diğer iyi markalarla kıyaslarsak oldukça normal. Ve ürünlerin bir çoğun konsantre ürün olduğundan bir kutuyu 2 ile 3 ay kullanabiliyormuşsunuz. Ve misal nemlendirici aldınız, bitti. Atmıyorsunuz mağazaya getiriyorsunuz geri dönüşüme ortak oluyor ve getirdiğiniz kutularla yeni ürünler alabiliyorsunuz.
Bu güzel olayın dışında Kiehl 's kendine öyle güveniyor ki yeni aldığınız bir ürün, sonuçta cilt ürünü ve farklı reaksiyonlar verebilir, size uygun olmayabilir. 28 gün içinde faturanızla gelin değişim olmazsa iade alalım diyorlar! Çok havalı değil miii?
Bu yazı sonrası daha fazla Kiehl 's ürünleri hakkında bilgi sahibi olmak isterim derseniz BURADAN sitelerine bakabilirsiniz. Eğer imkanınız varsa ben en yakın Kiehl 's mağazaya gidin cilt analizi yaptırıp, numunelerinden edinip birebir tanışın derim. Diğer Kiehl 's fanlarından biri olacağınıza eminim ;)
RENKLİ GÜNLER ^_^




































