02 Nisan 2011 Cumartesi ve 03 Nisan 2011 Pazar günü Vero Moda’da Shopping Fest’e özel olarak hazırlanacak farklı bir o kadar da eğlenceli vitrinler alışveriş sevenleri bekliyor olacak. Vero Moda’nın mağazalarına saat 15:00 – 21:00 arasında gidenleri canlı mankenlerle özel bir vitrin defilesi karşılayacak. Bu farklı vitrinleri sizde görmek isterseniz hafta sonu Kanyon AVM, Cevahir AVM, Nautilus AVM, Palladium AVM ve Teşvikiye de bulunan Vero Moda mağazalarına uğramayı unutmayın.
Yaşına değil hayat tarzına ve duygularına odaklı yaşayan Vero Moda kadınları, giyimini içinde bulduğu ruh haline, ortama ve zevkine göre şekillendiriyor. Feminine, Jeans ve Very olarak 3 farklı çizgide sunulan Vero Moda koleksiyonu hem anneler hem de kızları için kendi stillerini yaşayabilecekleri alternatifler sunuyor.
Sevgili takipçilerim ve blog can parelerim kucak dolusu sıcacık bir merhaba :))
Blog yasağının üzerimde bıraktığı etki ne yazı ki çok kötü.. Post girme hızım çok yavaşladı, evet biliyorum :( Gerçi şimdi yazıyorum ama kaç kişi okur bu çağrıya ortak olur onu da bilemiyorum ya :P
Güzel bir haberim var :) Bu ay dolu dolu olucak haberlerim :) Birinden başlamak gerek :))
İlk olarak NİMO STYLO ürünlerine artık ''OTTO BUTİK''ten ulaşabileceksiniz :)
Veee benimde aralarında bulunduğum 15 tasarımcı ile OTTO BUTİK ''Baharı moda ile karşılıyor'' partisi düzenliyor :)
Üstelik bu partide yok yok J
Tasarımcıların ilk kez görücüye çıkacak koleksiyonlarından tutun eğlenceye kadar her şey düşüldü J Müzüik, eğlence, karaoke…..
Size düşen sadece çantanızı alıp evinizden çıkıp Türkgücü Cad. No:74A Cihangir Beyoglu, Turkey adresine gelip, neşeli tasarımcı grubu ve butiğin sahibesi ELİF CİVAN tarafından karşılanmak J
O güne özel vintage ürünler de satışa sunulacaktır.
BAHARA ÇOOK EĞLENCELİ MODA VE TASARIM KOKAN BİR PARTİ İLE MERHABA DİYORUZ; katılmaz mıydınız ? :)
OTTO / Alışveriş Partisi:14:00
MASK / Furkan Kozanlı Dj Set : 22:00
MASK/ Canlı Karaoke: 00:30
Tasarımcılar: Duygu Cinislioğlu, Elif Civan, Nalan Haznedar, Ceren Dural,Zeliha Tutarkaban, Aylin Bilgiç, Güzide Akgün, Mine Kaplan, Merve Biçici, Elvan Dink, Gönül Kolat, Habibe Yelkenci, Işıl Atay, Meryem Denizkıran, Yasemin Öndar
Martha Stewart Living Omnimedia (MSLO) ve Mutlu Dergi Grubu A.Ş. (MDG) nisan ayı itibariyle Türkiye’de Martha Stewart Weddings dergisini lisanslı olarak yayınlayacaklarını açıkladılar. Nisan’da yayın hayatına başlayacak olan Martha Stewart Weddings, ilkbahar ve sonbahar olmak üzere yılda iki kez okurları ile buluşacak.
15 yılı aşkın bir süreden bu yana gelinler ve gelin endüstrisi için düğün stillerinin belirleyicisi olan Martha Stewart Weddings, ABD’de “içerik kalitesi” konusunda Ulusal Dergi Ödülü alan tek gelin dergisi olma özelliğini taşıyor. Martha Stewart Weddings evlilik sürecinde olan çiftlere bu özel günlerini bireyselleştirmeleri ve özgünleştirmeleri konusunda yardımcı olur. Türkiye’de kadın dergicilik sektöründe uzmanlığı ve profesyonelliği ile tanınan İçim Delemen’in yayın direktörlüğünü üstlendiği Martha Stewart Weddings’in Genel Yayın Yönetmeni ise Güldeniz Ayral.
Konuyla ilgili yorumlarını paylaşan Mutlu Dergi Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Nüket Mutlu “Martha Stewart Weddings bir kadının en çok özen gösterdiği anlardan birinin unutulmaz bir deneyim olarak yaşanabilmesi için en ince detaylarına kadar gözler önüne seren gerçek bir ilham kaynağı. Türkiye’de evlenme hazırlığında olan veya olmayan tüm kadınların ilham ve keyif alacağına inandığımız, arşivlenilesi özel bir dergi Türk okurları ile buluşuyor” dedi.
Martha Stewart Weddings kişiye özel düğün stilini belirleyerek hayal ettiğiniz en özel kutlamayı hayata geçirmenizi sağlar. Teklif gününden balayına, o büyük güne ilişkin her tür detayı kapsayan güzel ve yaratıcı fikirler üretir. Martha Stewart Weddings’in içeriğinde ilham verici ve duygusal detaylara kadar kullanışlı ve bilgilendirici bilgiler de bulacaksınız. Martha Stewart Weddings akıllı fikirler, sınırsız görsel ilham kaynağı, birbirinden farklı uzman görüşleri ve kapsamlı pazar araştırmalarının yanı sıra gelinlere planlama, moda, mücevher, güzellik, pasta, çiçekler, hizmet, hediye listesi, davetiye ve seyahat detaylarına ilişkin detaylı bir içerik sunuyor.
uzun bi aradan sonra herkese merhaba :)))
14 gün 14 gece bloglara sansür!!
Uzunca bir süre sesim soluğum çıkmadı...Bilmiyorum beni şimdi kaç kişi okuyacak, kaç kişi okumak isteyip bloguma mahkeme kararıyla erişemneyecek :(
Bu 2 haftalık süre içinde arta kalan fotograf karelerini paylaşmak istiyorum....
Bu hafta heyecan içerisnde beklediğim pop art kumaşıma kavuşunca hemen kolları sıvayıp eteğimi diktim :) Facebooktan beni takip edenler zaten biliyor ;)
Eteği görür görmez bir çok kişiden sipariş alınca bide çanta yapalım bari dedim :)) Evet, onu da yaptım :))) Bu hafta tekrar sipariş edeceğim o kumaştan ve birçok kumaştan :)
İnanılmaz eğlenceli bir kumaş...Üstelik rengarenk olduğu için her ayakkabı her bluz her ceketle kombin olabiliyor olması da cabası ;) Şuan için elimde hiç kumaş ve ürün kalmadı eğer etek yada çantadan isterim bende diyorsan bana ulaşabilirsin :) 1hafta içerinde biriktirdiğim dikilecekler listesine seni de eklerim ;)
Bunun dışında Cumartesi günü İzmir Shoegaze Butik günü yaptık :)
Bizler çeneye vurunca işi fotoğraf çekilmeyi unuttuk :P Sevgili misscat Yasemin Öndar sevgili Nalan Haznedar Sevgili Sanemiko Sanem Sevgen Ve Shoegaze Butiğin tatlı sahibesi Begüm Gürkaynak ile dolu dolu bir gün geçirdik :)))
Nimo Stylo ürünlerini artık İzmirli takipçilerimde görerek dokunarak satın alabilecekler :)
İştee bu kadarcık anı biriktirdim ben :)
ve sizi de blogumu da çok özledimm :(
14 gün 14 gece bloglara sansür!!
Uzunca bir süre sesim soluğum çıkmadı...Bilmiyorum beni şimdi kaç kişi okuyacak, kaç kişi okumak isteyip bloguma mahkeme kararıyla erişemneyecek :(
Bu 2 haftalık süre içinde arta kalan fotograf karelerini paylaşmak istiyorum....
Bu hafta heyecan içerisnde beklediğim pop art kumaşıma kavuşunca hemen kolları sıvayıp eteğimi diktim :) Facebooktan beni takip edenler zaten biliyor ;)
Eteği görür görmez bir çok kişiden sipariş alınca bide çanta yapalım bari dedim :)) Evet, onu da yaptım :))) Bu hafta tekrar sipariş edeceğim o kumaştan ve birçok kumaştan :)
İnanılmaz eğlenceli bir kumaş...Üstelik rengarenk olduğu için her ayakkabı her bluz her ceketle kombin olabiliyor olması da cabası ;) Şuan için elimde hiç kumaş ve ürün kalmadı eğer etek yada çantadan isterim bende diyorsan bana ulaşabilirsin :) 1hafta içerinde biriktirdiğim dikilecekler listesine seni de eklerim ;)
Bunun dışında Cumartesi günü İzmir Shoegaze Butik günü yaptık :)
Bizler çeneye vurunca işi fotoğraf çekilmeyi unuttuk :P Sevgili misscat Yasemin Öndar sevgili Nalan Haznedar Sevgili Sanemiko Sanem Sevgen Ve Shoegaze Butiğin tatlı sahibesi Begüm Gürkaynak ile dolu dolu bir gün geçirdik :)))
Nimo Stylo ürünlerini artık İzmirli takipçilerimde görerek dokunarak satın alabilecekler :)
İştee bu kadarcık anı biriktirdim ben :)
ve sizi de blogumu da çok özledimm :(
Hiç suçumuz olmadığı halde, suçlu gibi TOPLU İNFAZA götürülen, onca emeği göz ardı edilen , bir blogger olarak hukuk sistemini kınıyorum!!!
Eve siz nedir bilmezsiniz, emek!! Saatlerce gözleri kıpkırmızı halde dönen ama keyifle uğraşan bizlerin emeklerini bir kalemde silmek!!!
Bari suç falan işleseydikte ''evet, ohh be'' ''yaptık enazından!!'' derdik!!! Toplu kapatmanın mantığı yok..Toplu infazın mantığı yok, Türkiyede hukuk sisteminin mantığı yok!!!
Blogunda köpeğinden, blogunda yaptığı bez bebeklerden,blogunda yemek tariflerinden,blogunda modadan,blogunda pazar macerasından,blogunda hastalanan annesinden,blogunda oscar ödül törenlerinden bahseden insanların suçu yok!!!!
Ben diyorum ki uğraşmayın böyle sırayla youtube,facebook,blogspot, toptan alın elimizden internetimizi!! Araştırmayalım, keşvetmeyelim, kültür sahibi olmayalım, sizin o kara kutunuzda dna'mıza kadar işlediğiniz şifrelerinizle ''mal'' bir toplum olalım!!!
Yazıkk!!
Herkesin emeklerine yazık!!
Evet arkadaşlar hukuk sistemimizin kararı budur, bir kaç güne kadar artık bloglarımızı kullanamayacağız!!Her ne amaca hizmet edersek edelim, herkesin emeği benim emeğim gb bugün...
Umarım kısa zamanda bi yerde karşılaşırız ;)
Sevgiler <3
Eve siz nedir bilmezsiniz, emek!! Saatlerce gözleri kıpkırmızı halde dönen ama keyifle uğraşan bizlerin emeklerini bir kalemde silmek!!!
Bari suç falan işleseydikte ''evet, ohh be'' ''yaptık enazından!!'' derdik!!! Toplu kapatmanın mantığı yok..Toplu infazın mantığı yok, Türkiyede hukuk sisteminin mantığı yok!!!
Blogunda köpeğinden, blogunda yaptığı bez bebeklerden,blogunda yemek tariflerinden,blogunda modadan,blogunda pazar macerasından,blogunda hastalanan annesinden,blogunda oscar ödül törenlerinden bahseden insanların suçu yok!!!!
Ben diyorum ki uğraşmayın böyle sırayla youtube,facebook,blogspot, toptan alın elimizden internetimizi!! Araştırmayalım, keşvetmeyelim, kültür sahibi olmayalım, sizin o kara kutunuzda dna'mıza kadar işlediğiniz şifrelerinizle ''mal'' bir toplum olalım!!!
Yazıkk!!
Herkesin emeklerine yazık!!
Evet arkadaşlar hukuk sistemimizin kararı budur, bir kaç güne kadar artık bloglarımızı kullanamayacağız!!Her ne amaca hizmet edersek edelim, herkesin emeği benim emeğim gb bugün...
Umarım kısa zamanda bi yerde karşılaşırız ;)
Sevgiler <3
Anne Bebek mart sayısında benimle ufak bir söyleşi gerçekleştirdi :))
Hala dergiyi almayan olabilir :)
O halde görsellere tıkınız efenim ;)
Neee ??
- Okuyamıyorum Nimooo?
-EEe o zaman git dergiyi al canım sende :S
- Şimdi mi yahu, merak ettim alıcas heralde bir dergiyi :S
-Bak söz ver ;)
-Tamam söz yahu sözz :)
-Hehehehehhhe ; peki o zaman al sana zoOom ;)
Eller havaya :)
En çok emeği geçen Sevgili Aslıhan Gündüz'e yürekten sevgiler <3
Hala dergiyi almayan olabilir :)
O halde görsellere tıkınız efenim ;)
Neee ??
- Okuyamıyorum Nimooo?
-EEe o zaman git dergiyi al canım sende :S
- Şimdi mi yahu, merak ettim alıcas heralde bir dergiyi :S
-Bak söz ver ;)
-Tamam söz yahu sözz :)
-Hehehehehhhe ; peki o zaman al sana zoOom ;)
Eller havaya :)
En çok emeği geçen Sevgili Aslıhan Gündüz'e yürekten sevgiler <3
NIMO STYLO'nun süpersonik ultra usta ellerce çizilmis yeni logosunu iftiharla taktim ediyorum efenim :)
Sevgili Özge ile tesadüfen tanıştık, inanılmaz ilustrasyonlarına vuruldum..Başarı görecelidir belki ama ben bu kızın çizdiği herşeyde öyle güzel öyle derin hissettim ki kendimi :) İnanılmaz projelerde yer almış başarılı bir çok çizime ''DOA'' imzasını atmış :)
Demet Özge Aykan şuan draje dergi ve gazete sabun'da yazıyor çiziyor..Hayata kendi kaleminde inanılmaz çizimler armağan ediyor .)Fakat ilk olarak çizime Leman Paf ile başlamış, Gırgır, Şizofren mizah dergisinde karikatürleri çıkmış :))Anlaşılacağı üzere bu kız hem yazıyor hem çiziyor =)) Türkiyenin acı gerçeği ile ekonometri okuyup grafik tasarım üzerine kariyerini geliştiriyor :)
Kendisine ve inanılmaz çizimlerine aynı zamanda blog güncesinden ulaşmak mümkün :)
Haydi gelelim benim logoma :)))
Tüm aşamalarında bol bol kahkalara boğdu beni Özge :) Benzer benzerde bu kadar mı???
Kim bu kız kim ?? Aynı ben değil mi??
Artık NİMO STYLO 'yu bu etiketle bu banner'le bu görüntü ile hatırlayacaksınız :))
Çok heyecanlı bekleyişimdi sizinle paylaşacağım an :)
İşte şimdi tam vaktidir ;)
Hemen söyleyin, nasıll nasıı nasıııı :D
Sevgili Özge ile tesadüfen tanıştık, inanılmaz ilustrasyonlarına vuruldum..Başarı görecelidir belki ama ben bu kızın çizdiği herşeyde öyle güzel öyle derin hissettim ki kendimi :) İnanılmaz projelerde yer almış başarılı bir çok çizime ''DOA'' imzasını atmış :)
Demet Özge Aykan şuan draje dergi ve gazete sabun'da yazıyor çiziyor..Hayata kendi kaleminde inanılmaz çizimler armağan ediyor .)Fakat ilk olarak çizime Leman Paf ile başlamış, Gırgır, Şizofren mizah dergisinde karikatürleri çıkmış :))Anlaşılacağı üzere bu kız hem yazıyor hem çiziyor =)) Türkiyenin acı gerçeği ile ekonometri okuyup grafik tasarım üzerine kariyerini geliştiriyor :)
Kendisine ve inanılmaz çizimlerine aynı zamanda blog güncesinden ulaşmak mümkün :)
Haydi gelelim benim logoma :)))
Tüm aşamalarında bol bol kahkalara boğdu beni Özge :) Benzer benzerde bu kadar mı???
Kim bu kız kim ?? Aynı ben değil mi??
Artık NİMO STYLO 'yu bu etiketle bu banner'le bu görüntü ile hatırlayacaksınız :))
Çok heyecanlı bekleyişimdi sizinle paylaşacağım an :)
İşte şimdi tam vaktidir ;)
Hemen söyleyin, nasıll nasıı nasıııı :D































